Ihonet on Ihoakatemian verkkokauppa, joka palvelee ihonhoitotuotteissa sekä ammattilaisia että kuluttajia.

Yhteystiedot

Erottajankatu 1-3, 00130 Helsinki Toimisto avoinna ma-pe 9-17 +358 010 616 8981 asiakaspalvelu@ihonet.fi
Tilaa uutiskirje

Ilmainen toimitus yli 200€ kotimaan tilauksiin

Image Alt
  /  Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Kysymykset ja vastaukset on jaettu osioihin, jotta löytäisit vastauksen mahdollisimman helposti. Suosittelemme tutustumaan näihin ennen kuin otat meihin yhteyttä.

Löydä vastaus kysymykseesi

Asiakastili

Miten asiakastili luodaan?

Asiakastilin luominen on helppoa ja vie vain muutaman minuutin! Paina ensin verkkosivun yläkulmassa olevaa Kirjaudu-painiketta, tai jos olet yritysasiakas paina Ammattilaisille-painiketta. Täytä tietosi lomakkeeseen ja tallenna tiedot. Asiakastili on nyt luotu. Saat asiakastilin vahvistuksesta sähköpostiviestin. Huomioithan, että asiakastili on välttämätön, jos haluat tehdä ostoksia verkkokaupassa. Jos sinulla ei vielä ole asiakastiliä, luomme sinulle automaattisesti tilin ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.

Voiko asiakastilin poistaa?

Asiakastilin poistaminen on mahdollista. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat poistaa asiakastilisi.

Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Paina sivuston yläkulmassa olevaa Kirjaudu-painiketta. Sitten klikkaa Salasana hukassa? -linkkiä ja sen jälkeen paina Salasanan Palautus-painiketta ja anna sähköpostiosoitteesi. Lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi.

Voinko tehdä muutoksia tilin tietoihini?

Voit tehdä muutoksia tilin tietoihisi kirjautumalla asiakastilillesi. Valitse Profiili välilehti ja tee haluamasi muutokset niille varattuihin kenttiin.

Miten tilaan uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeemme sivun alareunasta. Tilaamalla uutiskirjeemme varmistat, että tiedät voimassa olevista kampanjoistamme ja tarjouksistamme ensimmäisten joukossa! Lähetämme sähköpostia kerran kuukaudessa voimassa olevista tarjouksistamme, uutuuksista valikoimassamme ja muista inspiroivista aiheista. Voit milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen tilauksen seuraamalla uutiskirjeen lopussa olevia ohjeita.

Miten voin peruuttaa uutiskirjeen tilauksen?

Voit poistaa sähköpostiosoitteesi uutiskirjelistalta uutiskirjeen alareunassa sijaitsevan linkin kautta. Jos linkki ei toimi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus

Miten teen tilauksen?

Valitse verkkokaupasta haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Sen jälkeen paina Kassalle-painiketta. Kun pääset kassalle, tarkasta tilauksesi ja valitse haluamasi maksutapa. Jos sinulla on jo asiakastili, suosittelemme, että menet kassavaiheeseen sisäänkirjautuneena, jotta saisit nimen ja osoitteen tilaustietoihin suoraan. Jos sinulle ei ole asiakastiliä, luomme sen sinulle automaattisesti ensimmäisen tilauksen yhteydessä.

Voinko muuttaa tilaustani?

Jos et ole vahvistanut tai tehnyt tilaustasi loppuun, voit muuttaa tilausta. Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi muuttaa. Ota yhteyttä Ihonetin asiakaspalveluun, jos haluat kysyä jotakin tilauksestasi.

Miten tarkastelen tilauksiani?

Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse Tilaukset.

Maksaminen

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Maksukaista. Maksukaistan kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto, Everyday ja Euroloan.

Sisältyykö hintoihin arvonlisävero?

Verkkokaupassa esitetyt hinnat ovat 24% arvonlisäverollisia. Kun kirjaudut verkkokauppaan yritysasiakkaana, näkyvät tuotteiden hinnat verottomina ja veroerittely lisätään ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Kun tilaus on vastaanotettu arkipäivänä, se saapuu sinulle 3–5 arkipäivässä. Huomioithan kuitenkin, että tilausten pakkaamisessa voi kestää hieman kauemmin ruuhka-aikoina, kun verkkokaupassa tehdään runsaasti ostoksia.

Mistä tiedän, että pakettini on saapunut?

Kun tilaus lähetetään varastostamme, sinulle lähetetään tästä sähköpostitse ilmoitus, joka sisältää seurantalinkin. Kun tilaus on saapunut ja noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Palautus & reklamaatio

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 14 päivän kuluessa Ihonetin verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin vastaanotit viimeisen tuotteen tilauksestasi. Palautusoikeus ei koske tiettyjä tuotteita. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos olet esimerkiksi rikkonut tuotteen pakkauksen.

Miten teen reklamaation?

Jos haluat tuoda esille tuotteessa olevan virheen, sinun tulee ottaa yhteyttä Ihonetin asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista sen jälkeen, kun olet havainnut virheen. Voit myös tulla käymään Ihonetin toimistolla. Ota tällöin mukaan tuote ja kuitti.

Ota yhteyttä

Mikäli et löydä vastausta täältä otathan yhteyttä alla olevalla lomakkeella.





[anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

X